Σάββατο 8 Ιουνίου 2013

Στις "Δικές σας ιστορίες" ο Λούης, η Λίλα και... η Αριστέα!

Ψυχούλες....

Τα ζώα έχουν ψυχή και σεβασμό. Κάτι που λείπει από πολλούς από αυτούς που θέλουν να ονομάζονται άνθρωποι.
 Τα ζώα μας μας δίνουν διαρκώς μαθήματα. Τα παίρνουμε  άραγε;
Δεν είναι ανάγκη να έχεις ζωάκι, για να είσαι φιλόζωος. Κάθε φορά που θα δώσεις σποράκια στους πετούμενους φίλους μας, κάθε φορά που θα ταΐσεις ένα αδέσποτο σκυλάκι, κάθε χάδι που θα δώσεις σε ένα κεφαλάκι... δίνεις αγάπη.
Τι παίρνεις εσύ; Πίστεψε με ! Πολύ περισσότερα!
Δεν μπορώ να στο περιγράψω με λόγια. Μόνο με εικόνες. Τις καθημερινές όταν επιστρέφω, απόγευμα πια, στο σπίτι, ακούω τρελά γαβγίσματα από δύο μεριές. Στη μία ο Λούης, περιμένει να γραπώσει το μπράτσο μου, σαν να το παίρνει αγκαλιά κι εγώ να τον χαϊδέψω στο κεφάλι. Κάθεται ευλαβικά και δέχεται όλα τα χάδια μου. 




Μετά πάω στη ζηλιάρα μας, τη Λίλα. Αυτή δεν κάθεται καθόλου ήσυχη! Θέλει τρέλες, στριφογυρίζει με λύσσα, κάνει σαματά, μου παίρνει το χέρι στο τεράστιο στόμα της λες και θα το φάει....μα δεν με έχει καν γρατσουνίσει ποτέ!



Μην τη βλέπετε εδώ ήρεμη κι αγέρωχη. Είναι γνωστό, σε όσους την παρακολουθούσαν καιρό πριν, που ανέβαζα φωτογραφίες της ότι είναι.... μεγάλη ψωνάρα!  Ποζάρει κανονικά η νεαρή μας σκυλίτσα!
Οι έρευνες πλέον λένε ξεκάθαρα πως τα κατοικίδια κάνουν καλό στη ψυχική υγεία. Εξάλλου πως νομίζετε ότι έχω γλιτώσει ως τώρα το τρελάδικο;
Καλή σας μέρα Καλό Σαββατοκύριακο! Καλές βουτιές, εγώ πάλι δεν θα κάνω .... Πάω να τρελάνω τις φίλες μου στο γνωστό Σαββατιάτικο ραντεβού μας! Κι επειδή τα ταμεία δεν σηκώνουν πια shopping therapy κι άλλα ξεσηκωτικά του πορτοφολιού, εμείς θα κάνουμε κους κους- therapy! Φιλιά στα μούτρα ! @ριστέα ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ευχαριστούμε πολύ τη φίλη Αριστέα που μοιράστηκε την υπέροχη ανάρτησή της μαζί μας!

2 σχόλια:

  1. Τίποτα χαρά μου!
    Να'σαι καλά!
    Τα ζώα μόνο χαρά μου έχουν δώσει ως τώρα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου! Ευχαριστούμε πολύ! Φιλιά!!!

      Διαγραφή