Τετάρτη 14 Μαΐου 2014

Τελευταία ανάρτηση..


Αγαπημένοι φίλοι.. Αυτή είναι η τελευταία ανάρτηση του Πλανήτη Για Όλους..
 Έναν πλανήτη όπου άνθρωποι και ζώα είμαστε φίλοι και συνοδοιπόροι.. 
Μαζί για δύο περίπου χρόνια κάναμε πολλά όμορφα πράγματα! 
  • Eνισχύσαμε φιλοζωικά bazaar με χειροποίητες δημιουργίες μας!
  • Προωθήσαμε αγγελίες, εκδηλώσεις, έρανους και πολλά άλλα!
  • Διαμαρτυρηθήκαμε!
  • Μοιραστήκαμε τις ιστορίες μας!
  • Φωτογραφηθήκαμε!
  • Μάθαμε χρήσιμες συμβουλές!
  • Μοιραστήκαμε όμορφα video!
  • Και πάνω απ'όλα περάσαμε το μήνυμά μας!
Όμως όλα τα όμορφα κάποτε τελειώνουν...
Ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ σε όσους αγκαλιάσατε τον "Πλανήτη"
και στηρίξατε την προσπάθειά του!
Με εκτίμηση
"Μarie"

17 σχόλια:

  1. Καλά θα είναι να γίνει εξαίρεση μια φορά!
    Όλα τα όμορφα μια φορά, να μην τελειώσουν!
    Να συνεχίσουν να υπάρχουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ήταν ένα πολύ ωραίο μπλογκ! Μπορεί το σπιτάκι αυτό να κλείνει, η προσπάθεια όμως συνεχίζεται!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αγαπητή Μarie... με στενοχώρησες!!... δεν μου αρέσουν τα τελος!!!
    Σου εύχομαι νάχεις μια νέα αρχη...

    με πολλή αγάπη
    η μπλογκο φιλη σου... Λαμπρινή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να εισαι παντα καλα!!!!Φιλια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΟΛΥ ΚΡΙΜΑ... ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΑΡΓΗΣΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ BLOG... ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καταρχάς καλή μου Φίλη Marie, σου Εύχομαι Χρόνια σου Πολλά! Να είσαι γερή κ δυνατή..Ν α έχεις υγεία εσυ κ όλοι οσοι αγαπάς!

    Κατά δεύτερον η απόφαση σου ειναι σεβαστή κ σίγουρα εχεισ κάποιο δικό σου σοβαρό επίσης λογο για να κλείνεις το Blog σου.. --Σου εύχομαι όποτε είσαι έτοιμη να φτιάξεις κάτι ομορφότερο όπως το φαντάζεσαι εσυ!!!

    Η φίλη σου ...

    Dimi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φίλοι μου ευχαριστώ από καρδιάς για τα σχολιά σας! Όντως υπάρχει κάποιος λόγος που αναγκάζομαι να κλείσω αυτό το μπλογκ το οποίο δημιούργησα με πάρα πολλή αγάπη.. Ίσως όμως κάποια μέρα στο μέλλον να είμαι σε θέση να το επανεκκινήσω, (το ελπίζω..) Μέχρι τότε θα τα λέμε από τα άλλα μου blog και... μην ξεχνάμε τους φίλους μας τα ζώα, μας έχουν ανάγκη! Σας φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μεγάλη μου τιμή και χαρά μου που ήμουν στην παρέα αυτή που προσέφερε σεβασμό στα αγαπημένα μας ζωάκια.
    Καλή δύναμη σε ότι και να κάνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αναλαμβανω να συνεχισω το blog..στειλε μου μηνυμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Aγαπημένο μου Μαράκι, έχω απομακρυνθεί τελευταία, δέν blogάρω πολύ γιατί μου τρώνε άλλα πράγματα το χρόνο.
    Θα τα πούμε σύντομα, θα σου στείλω μέιλ. φιλάκια πολλά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή