Δευτέρα 20 Μαΐου 2013

ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ!!!! Έπιασε ζέστη, μην ξεχνάς... ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΨΑ!

Αγαπητοί μας φίλοι και φίλες! 
Το Καλοκαίρι πλησιάζει και ήδη ξεκίνησαν οι πρώτες ζέστες! Μην ξεχνάμε τους φίλους μας τα ζώα τα οποία υποφέρουν λόγω ζέστης από δίψα. Μόνο εμείς μπορούμε να τα βοηθήσουμε! Φροντίστε να έχουν πάντα μπόλικο καθαρό νερό και όχι μόνο τα κατοικίδιά σας αλλά και τα δέσποτα! Βάλτε ένα μεταλλικό μπωλ σε κάποιο σημείο όπου να μπορούν να ξεδιψούν τα ταλαίπωρα αδεσποτάκια! Κυριολεκτικά θα τους σώσετε τη ζωή!!!
Θα ήταν μεγάλη μας χαρά να προωθήσετε το μήνυμά μας βάζοντας ένα από τα παρακάτω εικονίδια κια στο δικό σας ιστολόγιο ώστε να το υπενθυμίζουμε και σε άλλους!




 Και βεβαίως μην ξεχνάμε ότι το να αφήνουμε μόνο του το ζωάκι μας στο αυτοκίνητο και μάλιστα με τη ζέστη μπορεί να αποβεί μοιραίο για τη ζωή του...

Σας ευχαριστούμε πολύ!

6 σχόλια:

  1. Έργο κάνεις κοριτσάκι μου με τα αδέσποτα!!Κάθε φορά που μπαινω έδ,ω σκέφτομαι πόσολίγοι είμαστε όλοι εμείς που είμαστε ευαισθητοποιημένοι με αυτό το θέμα!!συνέχισε έτσι!!ότι μπορεί ο καθένας για τα αθώα και ανυπεράσπιστα πλασματάκια!!φιλάκια πολλά πολλά..πέρασα και απο τα άλλα σου ,αλλά εδω ειναι η καρδιά μου περισσότερο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Cate μου, χαίρομαι πολύ που είσαι εδώ!!! Ας κάνει ο καθένας μας ότι μπορεί γι'αυτά τα πλάσματα, ακόμα και το πιο μικρό γι'αυτά μπορεί να αποβεί σωτήριο! Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  2. Μπράβο για την υπενθύμιση!!Σοβαρή η προσφορά σου!Πάντα έχω ένα δοχείο γεμάτο νερό για τ΄αδέσποτα και τα πουλάκια, το κάναμε από παιδιά στο πατρικό μου μετά από προτροπή των γονιών μου.Θέλω να ελπίζω πως θα το συνεχίσουν και οι κόρες μου.Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο φίλη μου! Μακάρι να ακολουθήσουν κι άλλοι το παράδειγμά σου! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Καλώς σας βρίσκω! Υπέροχο το blog σας όπως και το σημαντικό έργο που
    επιτελείτε! Εμείς έχουμε εδώ και 8 μήνες τον Ιβάν, ένα πανέμορφο ελληνικό ποιμενικό! Τον βρήκαμε ένα βράδυ τον προηγούμενο Σεπτέμβριο,
    μιας εβδομάδας κουταβάκι σ΄ένα δρόμο με κίνδυνο να τον πατήσουν αυτοκίνητα κι' από τότε τον προσέχουμε και μας προσέχει!
    Καλή συνέχεια και φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς μας ήρθες! Ο Ιβάν φαίνεται να στάθηκε πολύ τυχερός μέσα στην ατυχία του! Μπράβο σας! Να'στε καλά!

      Διαγραφή