Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2013

"Εικόνες του δρόμου" από τη "Ποδηλάτισσα"


  Φίλοι μας καλημέρα! Σήμερα στη νέα μας ενότητα "Εικόνες του δρόμου" η αγαπημένη μας και πολύ ταλαντούχα φίλη Βίκυ, γνωστή σε όλους μας "Ποδηλάτισσα" μας πηγαίνει ένα πολύ όμορφο ταξίδι εντός και εκτός Ελλάδας γνωρίζοντάς μας τους τετράποδους αλλά και φτερωτούς φίλους που έκανε εκεί! Ας ταξιδέψουμε κι εμείς μαζί της!!!............................


Καλημέρα σας κυρίες & κύριοι... είμαι η Ήρα από τα Κύθηρα!!!

Υπομονετικά περιμένουν για να μας πάνε μια όμορφη βόλτα....   στο λιμάνι της Αίγινας!!!!


 Φίλοι και στα δύσκολα... κάπου στην Φλωρεντία!!!!!!

Καλό το μπάνιο αλλά και μια βόλτα στην παραλία στο Λευκαντή  είναι ότι πρέπει!!!

Έλα μαζί μου καλή μου.... τα κανάλια του Άμστερνταμ είναι λίγο επικίνδυνα τα βράδια!!!


Το Χάιντ Πάρκ είναι για μένα.... μπορώ να κυκλοφορώ ελεύθερα!!!
Μας κράτησαν συντροφιά στην επίσκεψή μας στην όμορφη Στεμνίτσα της Αρκαδίας και στάθηκαν να μας αποχαιρετήσουν λίγο πριν φύγουμε!!!!! Ζώα σου λέει μετά.....

Κοντέσα πραγματική η μικρή γατούλα από την Βενετία!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    
Βίκυ, σε ευχαριστούμε πάρα πολύ!!!!!! Φιλιά πολλά!!!!

(Πληροφορίες για τη νέα μας ενότητα "Εικόνες του δρόμου"  ΕΔΩ!)

Να είστε όλοι και όλες καλά!!!

5 σχόλια:

  1. These are such beautiful, lovely images!!!! I can really tell that Viky loves animals! :) Thank you for sharing!!!
    I'm going to put some photos of animals together (I have so many!) and will send them too! :)
    Polla filakia, my friends!!!!!
    Anna & Zoe

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ποδηλάτισσα, φανταστικά όλα τα ζωάκια! Μεγάλη ποικιλία βλέπω! :) :) Οι κύκνοι μου άρεσαν πάρα πολύ! Θα περιμένουμε να δούμε κι άλλες φωτογραφίες!
    Πολλά φιλιά και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άχ..ποοολύ μου άρεσαν οι φωτογραφίες της πολυαγαπημένης Βίκυς και οι εμπνευσμένες λεζάντες της...χάχάαα!!!! Ενθουσιάστηκα πολύ με την ιδέα της και θυμήθηκα ότι έχω κι εγώ διάφορους χνουδωτούς φίλους να σας δείξω απο τα ταξίδια μας και τις διακοπές μας !!! Θα ετοιμάσω κι εγώ ανάρτηση για τη στήλη...ελπίζω σύντομα :Ρ !!
      Φιλάκιααα...καληνύχτα ! :ο)

      Διαγραφή

  3. Πολύ όμορφες οι εικόνες της Βίκυς μας!!!!!
    Άρχισα ήδη να ψαχουλεύω στις φωτογραφίες μου. Θα σας τις στείλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι όμορφα ζωάκια!!!! Πολύ ωραίες εικόνες!!! Αυτό το σκιουράκι, όμως, έκλεψε την καρδιά μου!! χιχι!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή